Get Karlified!

In caz ca va intrebati cum de a fost atata tacere in jurul lui Karl in ultima vreme, iata si explicatia: ni se pregatea ceva. Pe timpuri nesigure de criza si alti factori colaterali, Karl s-a gandit sa lanseze in cadrul site-ului net-a-porter.com un nou label mai…accesibil, Karl by Karl Lagerfeld, cat si un micro-site destinat acestuia, in cadrul celui de mai sus.

Poate ca vestea in sine nu ar trezi atata verva si curiozitate, daca nu ar fi insotita de o campanie febrila, in care fiecare poate adera la o adevarata desfasurare de forte numita Karl’s Kult. Cu alte cuvinte, te inscrii si primesti update-uri despre colectie, poti fi invitat la lansarea acesteia pe 25 ianuarie, dar poti castiga si un weekend la Paris, cu un itinerariu very Karl: stai la hotelul sau preferat, mananci la restaurantul sau preferat, te distrezi in clubul sau preferat. Si pentru ca fascinatia lumii pentru Karl si a lui Karl pentru el insusi nu se putea incheia aici, tot de pe acest site se poate descarca aplicatia “Karlify”, unde nu ai nevoie decat de o poza de-a ta si parul, gulerul si ochelarii lui Karl. Preferata lui Karl va castiga un premiu de 1000 de lire pe care ii va putea cheltui pe net-a-porter.

Ah, da, colectia! Monocroma, metalizata, fuste plisate, biker jackets, sacouri structurate, fiecare completate de istoricul guler, care face mandria si declaratia de stil a designerului german. Go Karl!

Leave a Reply