Most Naked Fashion Campaigns

Fashion is all all about fetishes!  And this week so are we! In moda de pe podium, intr-un sezon mai mult decat in altul, in editoriale ultra-scandaloase de moda, dar – inainte de orice – in campaniile care sustin pledoaria unui brand intr-un anume sezon. Si pentru ca nimic nu intrece in intensitate fetisul nuditatii, astazi am coborat putin pe firul timpului si ne-am amintit de cele mai “carnale” campanii care au existat vreodata in lumea modei.  Fie ca vorbim de ipostazele incendiare marca Tom Ford, de goliciunea transparenta a lui Kate Moss pentru Calvin Klein sau de ostentatiile lui Marc Jacobs, campaniile modei au atins cateva puncte nevralgice. In ordinea impactului…

Nu degeaba se spune despre Tom Ford ca l-a readus pe Gucci la viata printr-o revolutie hiper-sexuala. Aici, de pilda, cand i-a “sculptat” parul pubian modelului Carmen Kaas in forma celebrului logo italian – G as in Gucci

Dupa ce i-a dat lui Gucci tot ce putea vinde mai bine, Tom Ford a aplicat aceeasi reteta si in cazul propriului sau brand: sex. De aici, abundenta de busturi, posterioare si…altele, in unele dintre cele mai scandaloase campanii din istoria modei.

Din vremea consacrarii micutei Moss si a minimalismului lui Calvin Klein, iata imaginea care a marcat istoria “austera” a anilor ’90.  Campania starring Kate Moss, dar si clipul de campanie, starring Kate Moss si Mark Wahlberg. All for Calvin!

Pentru toate motivele si toate evidentele din lume, Marc Jacobs TREBUIA sa-si boteze primul parfum masculin Bang Bang. Si ca sa se asigure ca treaba merge struna, a personificat el insusi tot ce credea ca trebuie personificat.

…and last but not least, Paz de la Huerta si si cel mai provocator agent: Agent Provocateur.

Leave a Reply