It’s Coke time! Castelbajac Coke…

Daca i-ati putut vedea ‘defiland’ pe rand si intr-o proportie nefireasca pe Barack Obama, Andy Warhol sau Michael Jackson, intr-unul dintre cele mai vii si mai amuzante show-uri ale Fashion Week-ului parizian, asta se datoreaza numai imaginatiei neobosite a francezului par excellence, Jean-Charles de Castelbajac.

And you know what they say…first comes celebrity, then comes corporate. Sau sa-i zicem ‘corporate affair’, de dragul romantismului. Mai precis, gigantul carbogazos al marketingului, sales-ului si turnover-ului, Coca Cola, si-a intors privirea catre jucausul francez pentru o colaborare al carei rezultat va fi o linie speciala de tricouri si genti.

Dupa Karl Lagerfeld, Manolo Blahnik sau Sonia Rykiel, compania se pare ca ii incredinteaza lui Castelbajac oportunitatea de a interpreta un label devenit deja istoric, in acord cu propria sa viziune. Asadar, la aniversarea a 125 de Coca Cola, Jean-Charles de Castelbajac semneaza o linie exclusiva formata din cinci tricouri si cinci genti, create in stilul anilor ’50 al erei Coke si in spiritul Pop Art tres Castelbajac. Le gasiti la Paris, chez Colette si cum sigur planuiti o escapada in viitorul apropiat, mai ales daca ati vazut de curand Midnight in Paris, notati in wishlist! Bon Shopping!

Leave a Reply