Get Your Eyes on Terry Richardson!

Daca nu il recunosti pe Terry Richardson dupa ochiul sau fotografic, dupa ochelari nu ai cum sa-l ratezi. Un iconic touch, un benchmark, un quelque chose care il face recognoscibil si de care orice artist care se respecta are nevoie.  

Orice artist are nevoie, insa, de o marketare pe masura, careia pana si rebelul Richardson a trebuit sa i se alinieze. Dupa cum urmeaza: in colaborare cu brandul Moscot,  fotograful a lansat o linie de ochelari (care nu sunt de soare!) in editie limitata, glorios botezata The TERRY LEAviatorii din plastic sunt disponibili atat pe negru, cat si pe gri, pe magazinul online Moscot, insa numarul lor este la fel de limitat ca si editia din care fac parte – 350, la un pret rezonabil de 290$.

Cei mai multi dintre noi – pasionati sau nu, let’s face it! – au un Richardon pe noptiera, pe masa din living, undeva prin baie (grotesc, dar atat de adevarat!), intr-un pictorial de acum 5 ani sau dintr-o publicatie recenta, intr-un interviu sau un proiect aparte. Guys! Why not wear him on our eyes? It’s just plastic and it’s so outrageous! Terry Richardson outrageous.

Leave a Reply