Doc Martens Gets on Clothes!

There’s something about Doc Martens…Nu-i asa ca-ti amintesc de niste ani pe care nu i-ai prins, gen ’70? Sau de unii in care poate te-ai nascut, dar nu i-ai trait exact in moda si in spiritul acela, gen anii ’80? Eh, iata ca pentru asta exista arhi-legendarele ghete Doc Martens, inventate, culmea, de un britanic, departe-departe in timp, undeva pe la inceputul anilor ’60 si care sunt inca foarte in, deloc mainstream si nealterate de trenduri, reinterpretari si adaptari. Adica ceea ce se poate numi cu mana pe inima “iconic”.

Insa nu despre istoria brandului ne-am adunat noi astazi aici, ci pentru ca brandul are o noutate. Una absoluta si care il scoate din zona “shoewear only”. Dr. Martens lanseaza prima linie de haine, destinata atat barbatilor, cat si femeilor. Colectia este, asa cum ne-am fi asteptat, de altfel, foarte curata si aproape liniara, cu acele nelipsite masculinizari si…ingrosari a ceea ce s-ar considera ca fiind tipic┬ábarbatesc sau exclusiv feminin. Martens creeaza camasi lungi si masculine pentru femei, in vreme ce piesele dedicate barbatilor pastreaza un minimalism plan. Piesele-cheie sunt rochia-camasa cu accente baietesti – pentru targetul feminin, in vreme ce opozantii nostri au ca vedeta tricoul in dungi. Toate reunite sub starea┬ádominanta a look-urilor punk din anii ’70.

Preturile variaza intre 35 si 80 de euro, iar colectia este disponibila doar in Marea Britanie (motiv suficient sa faci un mini-trip!) sau pe www.drmartens.com. Daca ai purtat/adorat/visat ghetele nemuritoare, ai toate datele sa te indragostesti de partea invesmantata a brandului. So we did!

Leave a Reply