I Want To Be…by Dana Argesan

Cu putin inainte de IMATS ( International Make-Up Artist Trade Show), s-au aliniat intr-un mod straniu planetele pe frecventa internationala. Asa se face ca am fost contactata de misterioasa Kellina de Boer, cea care semneaza de ceva vreme un jurnal paparazzo la adresa editorilor Vogue (vezi Giovanna Battaglia, Emmanuelle Alt sau Carine Roitfeld) si care se numeste – suficient de relevant – “I Want to Be a Roitfeld”. Oricare ar fi povestea din spatele blogurilor Kellinei, intre doua avioane am acceptat invitatia de a comenta machiajul Carinei Roitfeld, cea care a fost pentru zece ani editorul Vogue Franta si a carei prietenie inspirata cu Tom Ford a facut istorie in lumea modei.

Ii stiam slabiciunea pentru animal print mixat cu piese foarte simple, curate si ii admiram simplitatea machiajului in variabile nude si grej. Un machiaj pe care l-a purtat aidoma aproape doua decenii. Prietenia cu celebrul Tom Pecheux, make-up artistul unui numar impresionant de show-uri memorabile, pare s-o fi marcat indirect. Tom spunea ca make-up-ul trebuie sa faca loc frumusetii femeii. Chiar daca de-a lungul anilor, in contextul diverselor prezentari, talentul lui de pictor de chipuri a fost ispitit de abordarile fantastice, ireale, Tom ramane adeptul machiajelor subtile, ce valorizeaza eternul feminin, fara sa-l sufoce.

Cu un astfel de mentor in vecinatate, nu e de mirare ca machiajul Carinei Roitfeld cultiva nuantele firesti, eyeliner-ul fara ultra-dramatizari si griurile subversive, aparent transparente si neimportante, in realitate, umbre ideale pentru valorizarea irisului ei expresiv.

De la Londra am scris pe fuga analiza si-am trimis materialul, curioasa de urmare. N-am apucat sa revin cu imagini de-acasa, ca incisiva Kellina facuse deja selectie online de fotografii din tineretea mea canneza si le si postase in dreptul materialului. Ce a iesit…

http://www.iwanttobearoitfeld.com/journal/2011/1/29/smoky-eyes-a-la-roitfeld.html

Leave a Reply