When French meets French: Chanel & Colette affaire éphémère

La romani e clar. Intre 1 si 10 martie, activitatea preferata este alegerea babelor si, desigur, pregatirile de astenie. Parisul, in schimb, clocoteste de moda, figuri celebre, blitz-uri, tendinte, review-uri, pareri, gossip, shopping, front row, standing, filtre, invitatii, guest list. Mai scurt – Fashion Week. Pe de alta parte, e si fireasca nepotrivirea in comparatie. Ei o au pe Chanel, iar noi am ramas cu Alecsandri.

Dar zic sa inabusim controversa aici. Si sa repetam: Chanel. Si nu numai. De data aceasta, Chanel + Colette = “boutique éphémère”. Eh, da, francezii sunt poetici chiar si atunci cand sunt cat se poate de fatis comerciali. Magazinul se pare ca este o formula temporara inaugurata pe perioada saptamanii modei (asa cum este si barul Vogue, despre care v-am povestit nu cu mult timp in urma), mai precis intre 1 si 10 martie (atunci cand noi ne alegem babele, da).

Amplasat pe cea mai tranzitata artera a modei parizine, Saint-Honoré, la numerele 336-340, acest spatiu de 200 de metri patrati este gandit intr-o cheie eclectica, aducand sub acelasi acoperis moda, muzica, arte plastice. Look-uri Chanel din colectia primavara-vara 2011 dau un aer…ocrotitor locului, iar selectia de genti, printre care si noua Mademoiselle realizata in culorile Colette, va putea fi personalizata de cinci artisti diferiti, alesi de Colette. Mai mult, Colette a facut, la randul sau, si o selectie proprie ce include bijuterii Yazbukey, casti Ruby, aparate foto Leica si costume de baie Eres, printre altele. Piesele de colectie raman, insa: papusa Karl si gentile Chanel personalizate de brandul de bijuterii Chrome Hearts. Muzica si DJ au ramas la alegerea Chanel. Tot asa, si “barul pentru unghii”. Cel pentru prajituri a venit de la Chez Bogato. French style all the way. Ah, pardon! Le style à la toute française.

 

 

 

Leave a Reply